inlägg två irriterande värre

jaha, jag satt lite vid datan förut och blev extremt fucking jävla uttråkad. så jag skulle köpa vaselin ( till min tatuering inget annat väl märkt...
gick faktiskt bort till willys vilket sammanlagt tog typ 40 minuter så duktig jag kände mig men fan så ont i ena foten jag hade... mmm o de skavde och skavde och skiten blev inte bättre trots att jag försökte gå på alla möjliga sätt och slängde ut alla sten och grejer....

hepp kom hem till slut och tog av mig skorna och hela strumpan var blöt hm vad är nu detta tänkte jag... kollade jo.... världens äckligaste stora äckelblåsa hade bildat sig på min fot min stackars lilla fot... och spruckit till på köpet.... ja jag har ju alltid sagt att fötter är äckliga... kan de bildas äckelblåsor som sprricker och vätskas på dom e dom äckliga...

jaha iaf kom jag hem då da och hade återigen inget att göra... så jag satte mig vid datan och kollade min mail vari jag hittade två tävlingar... var med i undersökningen och vinn 3000 kr bensinpengar och en annan var med i undersökningen och tävla om 5000 kr på ikea... ja ja tänkte jag kostar ju inget så jag e med... mhm mhm. öppnade dessa två tävlingar och började besvara dessa cpiga frågor och tanken slog mig vad fan ere en skönhetstävling jag ska vinna eller???

frågorna man skulle svara på handlade övervägande om utseende om man funderat på å gå ner i vikt eller tycker man borde det nu och hur fan de nu låg till helt sjuka frågor... men i bensintävlingen ställde dom inte ens frågan har du bil och isf vad för någon annars nej nej har du tandbeläggning och tio kg övervik? tränar du varje dag och vill ha kosttillskott.....

jag ställer mig frågan HUR SJUKT ÄR INTE DET!?

nej nej men d e ju helt klart helt normalt att utseendefrågor kommer just i sådana tävlingar.... sjukt sjukt sjukt irriterad konstigt att man e utseendefixerad när det till och med endast handlar om utseende om man e med i bensin och möbeltävlingar.....


Kommentarer
Postat av: Jennie

Ucsh för blåsor!!!

2010-04-03 @ 18:21:56
URL: http://nennsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0