jasså?

såg en ful liten grej hos en brud nyss o man skulle lägga ut den om man håller med :P jag lägger ut den för o svara på skiten mitt svar e med rött resten som e svart e de som stod från början :P



Om vi sminkar oss, har hårförlängning & tar vissa bilder, så är vi fjortisar.

Jag trodde fjortis var ett beteende?

att sätta i hårförlängningar, sminka sig vare sig det tar en minut eller 3 timmar (vare sig man ska ut på stan eller fest) och att ta vissa bilder ÄR ett beteende.... och man kanvara fjortis om man gör detta frågan är på vilket sätt man gör det.....


Om vi försvarar oss så är vi bitchar.

Men vadå, tycker ni bara att vi ska stå och ta skiten istället eller?

nej man skall absolut inte stå å ta skiten men man kanske kan tänka efter HUR man försvarar sig. på vilken nivå man försvarar sig..... vad man säger och hur man säger det när man försvarar sig.


Och om vi har uringade tröjor så är vi horor.

Jag trodde en hora var en som sålde sig för sex?

klart en hora är någon som tar betalt för sex men visst fan ser man ut som en hora om man har tröjan för urringad kjolen för kort stövlarna för höga mm.

detta gör man för att vara sexig för killar, men de flesta killar uppskattar spänning se lite tänka sig resten. och fantisera... nyfikenheten i de hela.... man behöver inte visa hela sina bröst eller iaf typ för att vara het och sexig. dessutom fortfarande skillnad på fest och vardag...


Så säg mig, hur vill ni att vi ska vara?

förmodligen vill dem bara att man är sig själv, inte står o sminkar sig i hundra år för o handla mjölk på konsum att man säger vad man tycker att man har karaktär.... och inte att man har ett utseende som är det enda man har...... vi är tjejer se inte till att killar behandlar oss efter kläderna... :S



alla tjejer som håller med detta , kopiera denna texten och sätt in den på var du vill :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0