rökare

jag har funderat på en sak si sådär när jag satt på toa en dag och hörde reklamen på tv....

folk vill ju att man ska sluta röka eller hur???? alltså läkare o alla vill o tycker man skall sluta röka.... jaha o de finns ju diverse allt möjligt mot röksuget...
typ tuggummi o massa annat skit som säkert inte funkar iaf.
ja iaf då sitter du alltså o försöker sluta röka o mitt i reklamen kommer de en SLUTARÖKA REKLAM..... mm o vad gör du på pausen??????? ja du röker ju såklart om du e rökare för o inte missa filmen går du på reklampausen...

jaha så du sitter där håller dig hela tiden mot ditt röksug och väd sker mitt i pausen mitt i din jävla reklam kommer de en reklam om tuggummi för o sluta RÖKA.... o snackar man om de vad sker då jo du vlir ju klart sugen som fan...
jag menar försöker du undvika chips o någon snackar chips klart du blir sugen....

jaha ja då blir du alltså extra sugen o tar dig en cigarett....

dumt mkt dumt.... fan så onödigt för då springer du ju ut för dom snackar röka i reklamen fan gör reklam ngon annanstans om de o inte på tv där man typ går ut o röker :S

min teori e att dom uppmuntrar till o röka genom o göra sådan reklam omvänd psykologi de va allt för idag ska gå å bada nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0