som att de inte räcker

som om de inte räcker med att jag blir sur på mitt hår så e jag så smartblåst så jag glömde o sätta in mina cider i kylen så nu e klart dom pissvarma. så la in en öl och en cider i frysen men den kommer jag glömma o sen kommer den spricka grattis på de....

jaha o så åkte jag till willys o fan vilka söndasåkare de va ute helidioter bara backar rakt ut sådär utan o bromsa o skit.... kör mitt i vägen o bajs fan jag blir förbannad.... kört ut bara si sådär över stopplikt o skit... asså okej jag kan med skita i o stanna vid stopp men d e fan när de inte komme nån dom kör ju hur eller hur....
fan hur har vissa fått sitt körkort egentligen???

jaha ja.... sen funderade jag på hur mkt egentligen olika företag fjäskar för en EN ENDASTE kunde jag sa upp min tidning i form nyligen igår fick jag en bokjävel med snabba och bra recept som e nyttiga och idag en träningsdvd....

förresten har två tränngsdvder som jag vill sälja någon som vet???

men tillbaka till fjäskande företag. alltså jag sa upp mig efter rätt snabb tid och så skickar dom massa skit till mig ist för o få mig tillbaka???? varför??? jag e en endaste kund dom har fan massa kunder och de räcker la för dom dom förlorar inte direkt mkt på mig liksom en endaste kund... jaja nu har jag iaf en träningsdvd och en bok med recept mer....
juste konstaterade även att mitt korkade ex glömde massa verktyg och sin så älskade hemkunskapsbok här dom spar vi den som spar han har som de sägs.... skulle ju slängt de egentligen iaf men nu fick jag de....

hm ska vi skriva en dikt nu igen????? nej ni får vänta till imon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0