förbannade bostäder....

ola skickade ett mail till bostäder om att voran toa läcker bakarets avlopp inte släpper ut vattnet ordentligt för det är täppt och lite mer. i slutet av mailet skrev han, det är viktigt att ni ringer efter klockan tre eftersom lussan jobbar natt.

jaha igår ringer det i min telefon och kärringfan säger hej hej det var från bostäder ni skrev i ett mail att ert avlopp till badkaret är täppt.
ja säger jag och vi skrev även att ni inte skulle ringa innan tre. ( klockan var kvart över ett)
ja säger hon, ja jo ja de står det ju här...  ja jag skulle bara fråga om ni fått problemet fixat....
nej det har vi inte säger jag.
nej säger hon då skulle jag bara tala om för er att idag kommer det ingen....

lussan VRÅLFÖRBANNAD.


idag knackar någon på dörrhelvetet högt som fan och länge med....

då är de en jävla vaktmästare som knackar på dörrfan HALV tre.... och jag som inte kom i säng före tio =( jobbade både till och från igår... var min tredje natt idag.... =( jaha så inte an fick man sova heller jag som sov så gott... jävla idioter på bodtäder och stackar vaktmästare ( den andra som kom) fick ta smällen... den första fattar ju inte svenska.... :S

skicka hit en jävla vaktmästare som fattar vad problemen e i hushållet.... inget ont om utlänningar va... men alltså ska man jobba som vaktmästare så ska man fan fatta vad folk vill en....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0