när spegeln blir en boxningssäck och vågen en spypåse.

hm.... spgeln visar fel och vågen alldeles för mycket.... ja.... de har varit en hel del för mycket den senaste tiden :P kanske så det är att vara lyckligt kär man äter mer än nödvändigt... mycket kräftor om kvällarna och något gott att dricka till.... men nu får det vara slut på det....

jaa jag visste ju att jag hade gått upp  i vikt men så mycket??? jag fick en chock.... och jag har skitsvårt att avstå från god mat och gott godis men det får jag nog göra nu :D hm men de får gå har redan tränat bort ett helt kilo nu på bara fyra dagar det ger mig en spark i arslet att fortsätta... :D jag vet att ett kg inte är så mycket egentligen men på fyra dagar är det en hel del.... jag håller min vikt hemlig just nu men när jag gått ner till drömmvikten får ni veta vad jag började med :D

för jag vill inte att spegeln visar mig fet och vågen får mig att spy.... =( jag ka verkligen gå ner nu :D och visa mig själv att jag kan igen.... kan inte gå runt och skämmas...


jaha annars ere nu dags o återvända till jobbet har varit lite ledig nu och det var skönt... fast klart man börjar känna att d e lite segt att vara hemma ingen annan e ju hemma så d e drygt.... ola e barnledig ikväll så vet inte vad han ska hitta på... men jag ska iaf jobba som sagt.... :D jag orkar dock inte med massa bråk och hit och dit och bla bla bla... masa tjaffs och tjat för att fyra vuxna personer inte kan hålla sams. om två barn.... egentligen ere ju helt sjukt... hm.... ja jag vet  i fan så synd att allt blev som d blev egentligen.... de va så bra en gång i tiden ju... nåja skit samma vad vi märker och barnen säger till oss och skolan och dagis så mår dom ju bra och d e ju skönt di små liven.... sen säger barnen säkert annat till några andra men vad vi och andra och dagis och skola ser är ju vad som är viktigt.... nåja jag är iaf lycklig som tusan med ola.... fast de e ju nått som aknas.... jag vill bo i hus med dig älskling... jag vill ha ett stort stort hus med dig och levalycklig där med dig och dina barn och ett eget barn någon gång. jag älskar dig sjukt mycket och gud så glad jag blev när jim kallade mig för... ah skit samma vill inte att nån ska ta illa upp eller bli ledsen så jag säger bäst inte vad han börjat kalla mig... de kom så spontant och plötsligt o de kändes så bra :D ja skit samma :D

jaha nu ska jag spela lite zelda på wiiet.... :D så jäkla kul... eller om man ska fixa lite annat ist

ja iaf just nu e jag bara så överlycklig man kan bli :D vågen kommer jag besegra mina kläder kommer pasa snyggt igen älskling och jag e så lyckliga och allt e underbart bra... :D 29 maj 2010 e dagen då mitt liv förändrades till något sjukt underbart :D

måste bara säga med jag ÄLSKAR DIG MAMMA du är den bäta mamma man kan önska sig.... du borde vara förebild till alla mammor för du är den bästa som finns.... :D <3


Kommentarer
Postat av: Thess

Jag är verkligen glad för att du får vara så lycklig som du verkar få vara nu. :)



Och du kommer nog klara ditt mål med vikten också, du är så duktig gumman! :)

2010-12-10 @ 11:25:42
URL: http://fairytailoflife.blogspot.com/
Postat av: Mia

Då kanske barnen ska komma i första hand barnen har alltid rätt till både sin mamma och pappa.

2010-12-10 @ 18:22:58
Postat av: lussan

mia det är ingen som sagt något annat heller....

2010-12-10 @ 19:35:37
URL: http://pieps.blogg.se/
Postat av: Mia ( Neos mamma)

Det är inte JAG som skrivit den kommentaren om barnen... vill INTE bli inblandad!Jag jobbade iaf på Metropols julbord när det blev skrivet. Du känner kanske nån annan Mia?

2010-12-11 @ 11:45:38
Postat av: lussan

det är lugnt neos mamma ( mia ) :D menade faktiskt inget illa med dennna blogg och hade inga baktankar och inget annat heller.... jag försöker göra mitt bästa men d e inte lätt o få skit från både höger och vänster för något som vissa lägger ut fel och bara tala om hälften

2010-12-11 @ 14:13:56
URL: http://pieps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0