hm

06/7 gav du mig första pussen 30/7-09 gav jag dig mitt hjärta.. 7/1-10 förlovade vi oss o flytta ihop
10/2-10 gjorde du slut....

o så ere la nu vi e vänner och förblir vänner slut e slut o kommer aldrig mer bli  tydligen....




jag kan inte längre se och tror inte mina ögon,
kan knappast tro längre,
och mina känslor har vänt.
jag e alldesles för seg och envis för att ge upp,
de vore för tidigt för alltid går de någonting.

vi var förlovade,
skulle gjort allt för varandra,
vi kunde böjt regnet,
och lånade varan förtroende.
vi försökte att vända,
just i skjutlinjen.
mycket var dock redan för sent,
men mycket för tidigt.

vi sköt oss genom alla tider,
vi bråkade ibland.
och älskade varan förtvivlat.
så gottt vi kunde,
lögnade vi sanningen.
det är en bit himmel,
att du finns.

du fyllde alla mina rum med sol,
vi dansade filmen,
i ett silvrigt rum.
vid en gulden balkong.
vi beundrade oändligheten.
helt otroligt,
sjunken och allt var tillåtet.
en midsommarnattsdröm.

den säkra gången,
dina sanna dikter.
men du talade aldrig om,
dina planer om lycka.

jag går inte,
förlängde mitt slutdatum,
en ny tidsresa,
jag bär dig med mig på min resa,
jag bär dig med mig,
till allting faller.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0