hm

det är jobbigt jobbigt alltingen....

är det som du säger det blir aldrig vi igen???? men isf vf liksom vf??? du ska få din tid för dig sj men det är otroligt jobbigt att bara ha dina grejer här och låta dom plåga mig varje dag...
jag älskar dig så otroligt mycket. jag skrev ett långt brev till dig och ritade oss skulle skicka de men vet inte om du vara skulle tycka de va jobbigt..... så skickade det inte =( men kanske skulle man göra de??? vAD tycker ni. men han vill la va ifred o tänka säger han.. men tänka på vad om du iaf bestämt dig för att slut e slut och kommer aldrig mera bli vi... okej visst men ge mig anledningar te vf bara spott ut dom te mig detta e för jävla jobbigt när jag aldrig älskat någon så mkt som dig

vägde mig förresten i torsdags. 1,3 kg neråt :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0