1000 hopp

50 med den blå 400 hopp 50 blå 400 hopp 50 blå och 200 hopp.

1000 hopp 150 blå.

yes :D fett med nice jag e taggad jag ska gå ner... jag ska banne mig fixa sommarkläderna till i sommar... :D iaf till i sommar får räcka det är trots allt:

februari
mars
april
mai
juni

5 månader kvar.
det borde gå att gå ner 10 kg på 5 månader d e liksom 2 kg i månaden och egentligen ska jag ju bara gå efter byxorna och inte efter kg så de kanske inte e 10 kg???

eller??? ah skit samma men fett med nice att jag e taggad för dom där jävla hoppen....

jag lägger alltid på 50 hopp på varje mellan hopp om man säger.... asså typ

gör jag 350 hopp ena dagen ska det vara 400 nästa och 450 dagen efter....

så imorgon ska jag börja hoppa 450 hopp med 0,5 kg tyngder och sen 250 efter :P så ere ju faktiskt 1150 hopp fett med frammåt gåre.... hoppas jag fixar detta....

tobbe sitter ju o räknar hoppen då blir jag inte lika trött...

shiet min bokjävel jag har glömt den totalt...

avslutande jag hatar min jävla kropp... men jag kommer snart o älska den igen... :D



hm nästa gadd e rosen men jag vet i fan var jag har kort på den....


jaha denna står då alltså för min älskade mormor som tyvärr lämnat oss... hon älskade rosor.
helt undert fin denna som sagt dålig bild som fan. men detta var alla mina gaddar till de kommer nya :D

hoppas på nu i jan men de beror ju på :P


Kommentarer
Postat av: bina

redan slut på gaddar? :O snyyyft. ne men då börjar ju piercingar ju!! jäääääjj

2010-01-27 @ 07:14:03
Postat av: Jessica

2kg i månaden tror jag att du kommer klara lätt. :)

Jag själv gick ner 5kg på två månader. - utan träning! :) Så ingenting är omöjligt. :)



Lycka till!



2010-01-27 @ 11:30:07
URL: http://jessie0202.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0