jaha

glömm inte bort min frågesport på
http://pieps.blogg.se/2010/january/inlagg-nummer-tvaaaa.html

jaha idag gick jag upp klockan 6.00 och drog till jobbet. jobbade till 13.00 synd för vi skulle åkt te fia igår egentligen o bamse :P
ja iaf sen kom jag hem satte mig en halvtimme o sen började jag rulla med den blå. 50 st sen hoppade jag 225 hopp med 1 kg runt varje ben. och 225 med 1,5 kg runt armarna och 1 kg runt varje ben. sen rullade jag 50 till och hoppade igen 225 hopp med 1 kg runt varje ben och sen 225 med 1,5 runt arje arm och 1 runt varje ben. och sen blå sen hoppa samma kör igen och avslutande 50 med den blå. plus att jag gick på jobbet med vikter runt benen...
när jag hoppar med som mest tyngder runt benen så hoppas jag alltså med 5 kg extra på kroppen. fyyyy fan så duktigt..

ja iaf så ere snart dags o duscha o dra till jobbet igen och jobba till 21 sen sätta mig med skoluppgifter och sortera mina lediga dagar i praktikveckorna.... så jag får jobba nått med....

hm
ja nu hinner jag inte skriva om nån piercing så de får bli next time. men fan kommentera nu då :D

Kommentarer
Postat av: Zilla

Jaha du Lussan :). Du är verkligen duktig med tränandet, önskar att jag kunde bli lika motiverad :/.

2010-01-30 @ 20:49:09
URL: http://zillagustafsson.blogg.se/
Postat av: Blondie

hur orkar du ha massa tyngder på dej,.. hjälper de verkligen??

2010-01-31 @ 20:17:35
URL: http://alltidtankefull.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0