mohahahahaha

detta e kul

asså jag tvingade ju malin på ett eller annat sätt o skämma ut sig i sin egen blogg och jag lyckades.... de blir bara mer o mer pinsamt jag menar d e ju hon som skämmt ut sig genom o be folk be mig om ursäkt... jag menar kan man sjunka längre än o behöva lyssna på mig??? ah d e iaf kul...


jag lagar iaf pommes och kotletter i ungnen skitgott luktar de....

men nyss så bad jag iaf tobbe o kolla till pommesen.

tobbe öppnar ungen

- men älskling vf har du lagt ungsvanten över pommesen????

-VA?

-vf har du lagt stekvanten i ungen för???

-VAAAAAAA!?

ja asså vanten ligger kvar här i ungen vare nå mening med de eller???

-EHEU?! VAAAAAAAAAAAA!?

- äh jag bara skojar o ville se din reaktion... :P

idiot o skrämma mig så :P :D  hehehehe..... nej men jag älskar bonnefanskapet iaf som fan du är då på fan allra allra bäst i världen o de bästa e o somna bredvid dig varje kväll o se ringen runt mitt finger :D:P :D

hehehe...

ja kan inte berätta så mkt om helgen festen i lördags var ju skoj så in utavhelvete... fick veta massa denna gången med.... mkt man får veta av folk fett med kul var hela festen iaf... mmm de va kul som fan måste ju göras om :D

ja sen kom vi hem runt tre halv fyra la vi oss jag somnade o sov till elva.... somnade om igen 13. vaknade 18 somnade igen 21 och sov till halv åtta på morgonen.. hade ont i magen och var trött än.... så jag somnade om o vaknade nio... o då var jag trött fortfarande.... o hade ont i magen....

nu har vi städat o grejer och jag lagar då ungsmat medans tobbe fixade tvätten o lurade mig med vanten

o nu orkar jag inte skriva mer o tatueringsuppdatering kommer en annan dag bina:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0