nu går dagarna fort

idag jobbar tobbe till fyra o jag har städat o gjort o donat o fixat hemma hos mig.....

skrev vill du förlova dig med mig med ljus 212 behövdes de ska köpa rosor med o lägga runt sådär.... tobbe o jag e rätt överens om att d e typ fjoll med rosenblad.... svennson som vill liva upp sitt döda förhållande ungefär men rosor tycker vi la om båda två så rosor runt får det bli :D skall öven till zilla snart som bevarat mina ringar i säkert förvar så inte han hittar dom...

sen ska jag te han o hjälpa han o flytta massa möbler :P :D efter de blire nog städa... :P men iaf.... imon blire städa och huskoll klockan tre.... :D jag ska va med.... ett ord o hon e nerpratad av mig :P :D

sen ska jag nog se tror jag ska hem till mig sen om inte tobbe behöver mer hjälp med o städa på onsdag för på onsdag jobbar han morgon o kväll.... sen ere torsdag han jobbar ju till fyra då ska jag hämta han o ta med han hem... ett varmt bad. ringa efter chinamat..... hämta maten tända alla ljusen och sen få ut han ur badet... :P :D
hopp... sen ere timmen slagen... jag e nervös som fan men sen bor vi ihop och vi e förhoppningsvis förlovade med :P :D

men men sen får man se hur allt går.... den 1 april e jag utbildad undersköterska o vi får se vad som sker sedan efter det... :P

hoppas på jobb iaf...
:D

o vad som sker med tobbe o hans jobb :P

men de märks...

idag har jag iaf fruktansvärt ont i min fot... :P

Kommentarer
Postat av: Jennie

Förstår inte riktigt, men bor ni ihop? Och är ni förlovade? :) isåfall grattis!

2010-01-04 @ 15:00:13
URL: http://nennsan.blogg.se/
Postat av: Malin

det där med att vara i vimmerby länge har jag ingen aning om. och det med rea på cubus har jag heller ingen aning om, kolla om det står något på deras hemsida..

2010-01-04 @ 16:02:34
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0