nyår------ :D

det var fett med underbart kul o fira nyår med dotter o tobbe..... trevligt folk som fan som var där o de va kul som fan synd bara att simon förstörde stämmningen han ville egentligen vara med sina punkare o inte i hultan han ville supa flera dagar o inte bara en så allt var typ piss i hultsfred så han tjatade o gnällde på kikki som tappade stämmningen o sen gjorde jag de o sen tobbe så halv ett åkte vi hem sen började typ kikki o simon bråka o tobbe o jag så kikki o jag låste in oss på toan o söp o åt ostbågar o raggade på tvättmaskinen o golvet :P hahaha... vi brukar få ihop de på fyllan hahahaha-----

sen blev alla sams tobbe o jag käkade pasta med köttfärssås o kikki med ost... de va gott som fan :D

hm o idag har alla bara varit dryga... :P :D

men god fortsättning på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0