skitdag igen :p

JAHA.... nu igen en skitdag :P :D

det började med att vi åkte till tobbe.... där skulle jim ta ut sin 240 volvo ur tobbes garage.... jaha de gick la bra vi skottade fram garaget o sen skulle jag hålla upp dörren dock så gled jim och han däck rakt över min fot..... men de enda jag för tillfället tänkte på var släpper jag dörren får han en repa i sin nyrollade lack :S
så jag stod där snällt.... hm ja när iaf han hade rullat färdigt över min fot så drog jag bort foten såklart o ramlade med handen in i snön.... de va kallt.... sen när han hade kört klart så tog jag av mig sko o strumpa o körde in foten i en snövall... de va ännumer kallt men ren reflex..... nu gör foten ont som fan :P :S

hopp sen skulle vi köra ved till mamma svensk... för den delen har jag panik för traktorer dom kan halka välta volta dom kan enligt mig allt... så om paniken jag hade inte redan räckte så gled vi baklänges nerför en kurva/backe... den va ishal.... o ner med vagnen full av ved in i det där diket va.... KUL ::::::::: NOT!!!!!

det tog säkert minst 30 minuter innan hjälpen kom o de va kallt som fan :S knappt ingen mottagning på mobilen :S sjukt kul... not.....

nu e vi hemma hos tobbe o d e svinkallt.....

diskuterat med hans chfs dotter har jag med gjort o de va visserligen kul :D

men min fot gör ont utav helvete så hm de får duga detta här för idag...


juste någon som vet hur länge ett värmeljus håller sig brinnande?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0