tack för nytt skrivmaterial malin

moahahahaha måste ba tacka dig gravidmalin eller ah mammaflikkan eller hur fan du nu vill stava till de.... HAHAHAHAHA.... här kommer min kommentar på de hela...

(infogar fint ditt inlägg så alla som läser bloggen hänger med o även kommentarerna folk gett mig :P :D


Du?

Du visade dig vara min bästa vän Lussan? Vad fan hände, jag skickade ett sms och frågade hur det var med dig och vad du gjorde, och för det sätter du igång tredje världskriget genom att börja vara katig, kaxig och allmänt elak. Jag har absolut inte tvingat på Jeff detta barn, han har valt att bli pappa, han har sagt att han vill ha detta barn. Fuck off, vafaan är det med folk idag? Finns ingen normal människa någonstans, och alltid är det jag som behöver bli utsatt överallt. Orka inte med detta längre, hejdå !
2010-01-13 @ 18:15:03

( detta var alltså malins inlägg)


kommentaren till denna från mig:

1. vi var och kommer aldrig bli bästa vänner.
2. du skickade varje dag "hej hur mår du vad gör du? det slutade med att vi inget hade o skriva om och de va för mig ointressant skrev jag att jag mådde skit var de iaf inget du reagerade över även om du som du själv säger brydde dig var de inget du visade. och då slutade även jag bry mig.... jag tyckte inte alls att de va intresant o höra hur mkt du spydde och hur många gånger och när du kunde äta och när inte.... de rör mig inte ryggen och det är sånt som blir när man e gravid du borde räknat med det.
3.
dessutom med din utbildning får man ju som du själv säger INGA jobb.... då ere bättre o ha ingen utbildning alls än din.
4. finns det inga normala människor idag skriver du???? ja de beror ju på vad man klassar som normal....
5. jag kan också vara gravid om jag sträcker ut magen som fan och svankar med ryggen

kommentarer som malin fått som jag kommenterar:

Jag tror att det mesta beror på att du ska bli mamma och att hon känner att du lämnar henne. (även om du inte gör det) Hade själv några vänner som var så då jag blev gravid. De är helt enkelt rädda att man ska lämna dom och då beter de sig helt uppochner. :/ Bara att kämpa emot. Kan dom inte klara av att ens vänner skaffar barn då är de inga vänner! :)

Kram på dig.

2010-01-13 @ 18:56:44
URL: http://jessie0202.blogg.se/

kommentar av mig: känner du mig??? nej juste jag skulle tyckt de va skönt om malin hade lämnat mig med sina jävla sms varje dag ifred för d e lite mkt som sagt o skriva just exakt samma sms varje dag.....

jag fixar att mina vänner skaffar barn har fler vänner än malin som skaffat barn under tiden vi var vänner och d e enbart med malin det blev såhär och det har sina anledningar


Postat av: josefine
2010-01-13 @ 21:44:27
URL: http://privatjosse.blogg.se/

Jag vet hur det är!
samma för mig, alltid..
vart man än vänder sig så får man skit kasstat i fejan!

det är aldrig roligt!


kommentar av mig: ingen kommentar från mig alls.


Postat av: Fia

det är alltid tråigt att bli påhoppad.Men skit i det
lägg kraften på dig själv i stället.Lycka till med bebisen.Om du undrar vem jag är så är jag petras moster.Ha en bra
kväll

2010-01-13 @ 22:01:41


kommentar av mig: ingen kommentar


Postat av: Tina S
2010-01-14 @ 11:01:12

URL: http://onodiginfo.blogg.se/

Tyvärr lägger sig folk i mkt, även mkt svarsjuka, själv är jag inte så bra vän med massor av folk jag pratade med innan jag blev gravid, pga av att man ser svarsjuka hos dem, och kan inget mer än att klaga =)

kommentar av mig: jag e inte svartsjuk jag behöver inga barn nu och jag tänker inte skaffa barn nu och vill inte de och inte min kille heller så vi e himlans överens....


Postat av: Susanne

Men vad är det för en vän då? Trodde en vän skulle finas där och trösta och stöta sin vän.

2010-01-14 @ 12:32:38
URL: http://snusenbusen.blogg.se/


kommentar av mig: jag stöttade henne rätt länge medans hon glömde mig så orka stötta henne då


Postat av: Nina

avis kanske??? fattar häller inte vad de är med folk i dah faktiskt

2010-01-14 @ 15:10:10
URL: http://crybeby.blogg.se/

kommentar av mig: läs kommentaren över.... men jag e iaf inte avis....


tack detta var kul som fan hoppas de va underhållande för alla och att just du malin förstår nu att jag klarar mig jäääävligt bra utan dig och dina meningslösa sms varje dag samma sak..... jag har vänner som jag pratar med kanske 4 ggr om året och jag vet iaf hur dom mår för med dessa vänner vet vi exat att brinner de så kan man ringa och släcka elden hos varan så enkelt ere.... man behöver inte höras varje dag med samma sms för o vara bästa vänner... bästa vänner ställer upp i nöd och lust och även om de gått en månad mellan varje gång man skrivit.....

.

 

det kanske var en gång i tiden men det kommer aldrig finnas mer.....

 



Kommentarer
Postat av: Anonym

ser att du fick användning av mitt tips ;)

2010-01-18 @ 18:57:31
Postat av: Malin 21 år, & Gravid.

hahaha jaja du är rolig du lussan, mkt mkt mkt moget av dig ;)

2010-01-18 @ 19:23:55
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Tina S

Jaha här var ett kopierad kommentar från mig det ja! Och min svar på det du skrev är helt enkelt : Folk är olika! Så är det bara! Och tur är väl det :P

2010-01-18 @ 21:27:52
URL: http://onodiginfo.blogg.se/
Postat av: Yasmin

Hon är sjuk den människan. Skickade också en massa sånna sms till mig. Tillslut slutade jag svara, kändes inte som nån mening. Vad ville hon få ut av smsen? Det var ju inte så att hon brydde sig om en egentligen utan hon skickade dem mer som en principsak. Jävligt jobbigt var det iaf. Hon är ju inte frisk i huvudet, hört att hon är psykiskt störd :S

2010-01-18 @ 22:08:34
URL: http://YasminOhlsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0