woho

ja asså idag var träningen hemsk....

lånade 1 kg vikter i utlåne av 0,5 kg av mamsen älskade :D
så d e asså vikter man kan ha runt armar och ben när man går och tränar sprang ju med mina 0,5 kg jämnt... :P :D
men iaf så började jag med att att köra 50 med den blå då hade jag 1 kg på varje arm.
sen körde jag 200 hopp med 1 kg på varje arm satte dom sedan på benen och körde 200 ( 400 alltså )
50 blåa och 400 vanliga hopp utan något och sedan 50 hopp igen. sen körde jag 200 med armvikter och 200 med benvikter och 50 blå.
efter det så körde jag tio ben upp o ner med tobbe sittande på mig. och sedan 10 sit ups åt varje knä med tobbe på mig... sedan 10 armhävningar och 10 armhävningar på ett ben... sen var jag totalt död.... åt som vanligt en macka till frukost en macka till fika trodde ju vi slutade 12.20 idag men slutade halv fyra ändrade lektioner så älskling var så snäll o underbar o gjorde en macka te mig som han kom med till skolan heeeeeelt jävla fucking underbart sött av dig :D


jaha då sen då för binas skull...
när alla tatueringar tage slut så börjar jag med piercingar...

jaha då vare som så att jag gick ettan på gymnasiet... jag fick ta hål i näsan för mamma men hon skulle inte skriva under och jag skulle inte ha ring
så jag åkte till indernatet tog smycket jag hade köt och en nål och en spik och piercade mig själv ( på den tiden visste jag inte riktigt vad hygien innebär) ritade ut kärde in min tunna nål hängde efter med spiken och tryckte in smycket. klart :P :D
fler piercingar skulle jag inte ha :P

( hade tre i öronen sen innan men orkar inte ta om varje hål i örat :P )

ska se om jag hittar en bild på den tiden... :P
jag hittade en o jag bjuder på denna
en piercing i näsan var så god o en jävligt ful lussan.
nu jävlar vill jag ha kommentarer i mängder. :D




ja och nu då igår fick jag problem som fan med min tele......

fick hjälp av halebop.
här är mitt mail till halebop idag
skulle bara beklaga mig nu säger jag inte rakt ut vem det är som gav mig dåliga råd men det var två av er tyvärr kan man ju inte ringa för isf hade jag bett fått pratat med chefen.

min mobil blev här om dagen helt knäpp.... hade ingen motagning den blev bara svart och massa saker bara försvann och grejer...
jag frågade vad som skulle göras....
testa ditt sim i en annan tele.... jaha det gjorde jag under den tiden loggades denna rådgivare ut ( så inget ont om han)
så svarade jag med att motagning fanns på min polares tele....
den polaren som jag loggade in på halebop igenom då jag ju itne hade motagning för o beställa en ny kod.
iaf så säger den nya rådgivaren att hon skickat ett nytt kort. jag talade om för henne att det är inte kortets fel. då rekommenderar hon mig till slut att åka till närmsta on off butik då jag köpte telen på on off.
närmsta on off ligger i bästervik från mig är det hela 80 km dit och 80 hem 160 km. min bil drar 0,8 och bensinen kostar 12.50 enkel matte fram och tillbaka 160 kr.
jag studerar och det är mycket pengar det är nästan en hel månadsräkning på halebop för mig. mest irriterande är ju att de på on off redan gjorde fel och tog fel abonomang... :S
men i alla fall beklagade jag mig för en amatörskompis. som har modellen innan min mobil.
och han säger ja jag lämnade in min på service för samma problem. och dom uppdaterade endast telefonen med nya uppdateringar.
testa anslut till datan och uppdatera din tele på sony ericssons hemsida. det gjorde jag plötsligt hade jag mottagning och allt funkade. de enda som försvann e mina gamla sms vilket som stod i programmet...

tänk. idag fick jag ett nytt sim kort helt i onödan och eran rådgivning var skit.... jag sparade genom min kompis 160 spänn som jag egentligen hade slösat bara på grund av er :S dålig stil dålig stil som fan.

Kommentarer
Postat av: bina

du va ju söt ju!! hehe jo man måste ju lära sig om hygien innan man kan det XD jag visste ju inte så mkt om det förrän förra året

2010-01-28 @ 07:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0