aha

jaa....

jag tycker livet flyter jobben trillar in hipp som happ och jag klarar mig med bra lön.... underbart. jag e omtyckt i vården och gör mitt jobb bra och pålitligt :D

jag har sagt upp min lägenhet och utflyttningsdatum blir 20100930 det är alltså typ snart så som tiden rinner iväg..... skönt vi kommer få det underbart bra älskling och ja.... hultsfred bostäder får fan tapetsera om innan jag flyttar in dock.... men det gör dom nog...  hoppas man de ska ju fan inte ta så lång tid..... dom får ju lägenheten för sig själva också.... :P i och med att vi kan bo i min sålänge då.... jag hoppas ju på fan att allt ska gå smidigt till och att man kan få det överstökat fort som fan.... annars blire jobbigt.... men dom kommer från semestern 19 juli. då får vi kontakta dom och prata med dom om tapetsering.... då kanske dom börjar i slutet av juli. då kan dom tapetsera hela augusti och och sen har vi hela september o fixa o dona med flytt..... kommer nog bli underbart.... en röd fondvägg vill jag ha i sovrummet typ vinröd på nå vis :D

ja ja sen då nya bilen tack gode gud för de funkade som jag ville.... hu anna mig idag åker vi o glor på den.... tack tack tack någon högre makt eller nått....

ah o så semester tältsemester med älskling underbart underbart bara njuta...

så vad kan bli bättre än underbar mamma som fan underbara vänner o älsklingen e underbar.
ny bil
bättre ekonomi genom o flytta ihop
flytta ihop i något nytt o fräscht.
gah jag blir galen så underbart
jobbet e prima ballerina...
fan så niiiiiice

Kommentarer
Postat av: Malin, 22 år Gravid BF+3

är du tillsammans med någon nu lr har något på g?

2010-07-09 @ 15:50:35
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Malin, 22 år Gravid BF+5

ahaa okeej där ser man

2010-07-11 @ 11:06:48
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0