massa nytt

kan ju börja med den där dagen då jag skulle färga håret...... började med o färga de blont då jag hade en jävla utväxt...
sen satte virren på mig hättan och la i massa röda slingor.... vilket vart skitsnyggt..... men inte nog med det ville jag ju ha svarta slingor med.... varför och jag ställer mig frågan VARFÖR skulle jag ha de där jävla svarta slingorna..... på med hättan igen och i med svart..... väntade och tvätta ur och vad hade hänt????????? den svarta färgen hade gått igenom min jävla hätta och hela håret var förstört fuck off..... helt jävla lila..... jävla hättfanskap men d e la df man ska göra skiten med folie.... kanske kan tänkas :P
iaf hade jag ingen tid mer för o lösa detta så satte på mig keps för dom skulle bort o grilla kommer hem o där står älskling... som så klart inte kan hålla sig för skratt.... hm o åka handla skulle vi med...

tack gode gud för den underbara uppfinningen keps...
problemet var bara att jobba skulle jag med o då kan man inte ha keps... så ut på nätet och hitta en lösning på problemet kunde ju inte färga håret mer blont.....
jaha då hittade jag ett tips som heter duga eller ah ola min älskling hittade tips o dom blandade vi ihop....
jag tänkte salt drar ut färgen....
på nätet stod de att diskmedel tvättar ut färgen ur håret.
och citron bleker...
så jag blandade diskmedel med salt citron och lite hårinpackning blandade i det i mitt hår väntade ett tag och duschade ur och det flodade fan massa lila färg.... MASSA LILA FÄRG!!!! hm så jag gjorde om detta ett par gånger till de inte kom mer svart o lila o då la ola i en blondering och vips var mitt hår fint o blont igen.... SKÖNT!

jag kunde gå jobba :P
dagen slog iaf midsommardagen och bort till madde gick vi med öl o cider buntrade....
drack hade trevligt som fan o käkade KRÄFTOR vet ni hur jävla gott d e o inte göra som alla andra o ist käka kräftor??? fan så gott....
på kvällen senare när frida vår ringbärare kom så hade vi även vår fulla roliga präst som skulle viga ola och mig :P :D
skitkul var det :P :D underbar präst med tal o allt..... och en chockerande förlovning då ingen visste film finns på facebook... :P :D så fattar ni lite mer


nu är även min lägenhet inskickad som uppsagd så ola och jag ska göra ett underbart försök att flytta ihop skiter de sig flyttar man ju bara till var sitt eget igen...

är dock lite lagom förbannad på jävla hultsfred jag ville fan gå älskling hade ju beställt och betalat biljetter o skulle bjuda mig... hade vart fan så kul första året man ska gå å så lägger de ner skiten vad fan :S

och nu har jag inte tid med detta mer... ska ringa på en bil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0