ojojoj

sikka dåliga uppdateringar de har vart men har inte direkt vart förbannad på nått som jag brukar och inte heller kännt att jag haft tid o skriva har jobbat en del o vare i linköping o vimmerby med jossan virren och linn och sen har jag ju en inneboende just nu så snart kommer de la ett inlägg om hur för jävla tråkigt d e  o städa vilket jag verkligen behöver göra nu men de får fan bli imorgon inte idagidag ere fan skitbajsigt kom hem från natten nyss eller ah för ett tag sen o snart ska jagsova.... sen ska jag städa virrens garderob för d e iaf kul som fan :P


jaha nehe inget o irritera sig på alls???? hm de måste hänt nått :P kanske ere att d e så mkt kärlek i luften att man inte kan vara irriterad men de vore inte lik mig för hur kär jag än e har jag alltid tid o irritera mig på parkeringar som fan ALDRIG finns på willys..... apropro willys juste ja fan de hatar jag dom bygger ju fan om där d e irriterande som fan
ja som sagt på willys så bygger dom ju om, o man hittar ju inte ett endaste skit där de ska vara....
så när virren o jag handlade där en gång så skulle vi köpa chips o dipp chipsen hittade vi efter mkt men o om... men dippen sprang vi efter genom halva affären till slut sa vi fan de skulle snart inte förvåna mig om dippen stod bland bäbisblöjor....... vi raggade upp en personal o frågade o mycket riktigt så stod dippen bland blöjfanskapen... vad fan har dipp bland blöjor o göra???? VA!? kan ni förklara de???

hm sjukt jävla sjukt....

jaha nehe de va uppdateringen innan min dagliga sömn som e så viktig :P :D

god natt sålänge nu kanske jag borde bli bättre på å blogga igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0