fall rakt på näsan

kommer ni ihog att jag skickade lite grejer med en postpåse som kostade mer än innehållet????

mmm jo igår öppnade människan paketet... NÄR JAG VAR MED:::::: så jag hade ju på fan kunnat skippe o skicka d i ett dyrt postpaketspåsehelvete...


iaf så hatar jag mina cykelförsök just nu.... alltså ni vet när man var liten och skulle lära sig o cykla..... man rammlade o så slog man sig hårt.... men grät men man tyckte de va kul o cykla så man hoppade upp på sin cykel igen och försökte igen... det går visserligen bättre o bättre men man slår sig hundra gånger men sen kan man de... o när man väl kan göra allt med sin cykel utan o slå sig o allt flyter på då skaffar man bil :S

har ni tänkt på att man egentligen skall lägga upp hela livet på de viset???? att hoppa upp o försöka igen??? försöka till man kommer på att antingen cykla e kl som fan de fortsätter man med eller till man kommer på att bil e mkt roligare??? jag tycker bara allt e så jävla rörigt...

jag försöker cykla som fan..... jag slår mig så inutav bara fan...... men i och med att jag hittar en kaksmula varje gång jag ramlar så orkar jag ta mig pp på ykeln igen.... skiten e ba att jag faktiskt inte ens äter upp den lilla kasmulan annars lägger den i en kakburk för undersökning och medans jag undersöker ramlar jag med cykelfan igen :S

Kommentarer
Postat av: erika (:

sv; jo visst, men jag får be dig att vända dig till min mail för vidare disskussioner :)

2010-03-29 @ 16:45:10
URL: http://hejjerikaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0