jag lyckades igen

var i vimmerby med frida, anna och madde idag....
jaha å så var jag i omklänningsrummet o skulle tästa lite grejer typ som ett långt linne eller ah kort klänning eller vare var. iaf så fick jag på mig skiten men fan tuttarna fick inte plats de såg hur skummt ut som helst..

iaf kläcker jag ur mig fan jag e för tjock för detta fan....
så säger frida nej då d e du inte...
jag svarar då nej mina tuttar e fan bara för stora.... mmm gapskratt ur dom andra omklänningsrummen...

grattis lussan de va kul :P

Kommentarer
Postat av: Sofia

Visst är det illa det där med kläder , dom flesta är sydda för tuttlösa personer ahha :D Ja menar jg har lagom , inte så stora och ändå passar kläderna överallt föruom tuttarna haha detta är gryyymt tråkigt näör man hittar galet snygga kläder :D

2010-03-31 @ 11:02:42
URL: http://mammaiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0