allt e baserat på lögner

jaha så jävla underbart då... jäva diarre..... alltså inte jag som har diarre annars ist för att säga bajs eller skitdåligt så ere diarre liksom.... hahahaha


ah iaf saker och ting e fan uppbyggda på lögner nuförtiden... fan folk snackar inte folk ba gör ochh sen skiter dom i vikket.... folk ljuger ihop historier för att de ska verka fint.
och ännuvärre e att dom ljuger för mig om vissa saker bara för dom tror jag e som alla andra fjortistjejer... men egentligen man kommer längst på ärlighet va så det så....

äsch jag orkar ta mej fan inte skriva på denna skitsida mer ingen jävel som läser isf och kommenterar å skit så vf fan ska jag skriva sojjan till ingen nytta kan jag lika gärna skriva på mitt dasspapper och torkar mig med skiten sen.......

så det så..........

o ingen diktjävel blire idag helller

JAG SKRIKER........ jag e så förbannad på så mktså jag vill ba raka av mig håret slänga bort alla pengar. shopppa upp alla dessa pengar eller sälja alla mina grejer och dra... men nej ist får jag jobba jobba jobba så mkt de bara går. men jag vill iaf raka av mig håret och slösa massa pengar. ny jacka kanske?


Kommentarer
Postat av: F

Men Lussan, WTF?? Vad är det som hänt? Stå på dig, skit i folk som snackar sin skit, dom e bara avundssjuka! Våga INTE sluta blogga :) Och du, jobba nu och se fram emot Thailand i höst! Hör av dig om du ska med M och mig på promme imon fm.

Sköt om dig, Kraam

2010-05-16 @ 15:11:03
Postat av: anna

tycker inte heller du ska sluta blogga finns ingen som skriver så kul som du. tråkigt att det bara är en masssa skitsnack, vi höres

2010-05-16 @ 16:34:45
Postat av: Thess

Jag läser din blogg och jag tycker det är synd det som verkar ha hänt. Du borde kunna lita på din omgivning. Som "F" skriver så är de nog bara avundsjuka, det brukar uppstå en del skitsnack då...

2010-05-16 @ 17:26:33
URL: http://fairytailoflife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0