ja nu såhär innan jobbet

jag tycker det är hemskt mkt synd om mig just denna dag för att jag faktiskt e sjuk men måste ändå ta mig upp o laga min egen mat och dessutom jobba men d e kul o jobba så d e inte de o ska ba jobba mellan 11.30-16 men iaf när man e sjuk eller halvdan ere inte så kul... o ingen som tar hand om mig :P synd om mig som fan bara inte jag får feber med :P får la hem käka o sen sova bort allt :P

ja men nu iaf så funderade jag lite när jag vräkte i mig lite pytt i panna och egg hos zilla igår ( vilket jag egentligen inte tycker om men hos dom ere konstigt nog helt okej) så funderade jag på hur jävla kasst de känns anna o jag hade gått flera flera km säkert tio för att jag skulle få träna lite si sådär och sen vräker jag i mig spytt i panna....
men sen funderade jag nyss på är inte lycka egentligen att vakna i en varm säng bredvid den man älskar, att må bra, att ha en familj som ställer upp i alla tider.
är lycka verkligen en siffra på vågen eller pengar på banken???? är det verkligen så att lycka mäts i siffror???? är man lyckligare av 10 dyra ilar i garaget än av en rostig liten polo???? mår jag verkligen bättre o e jag verkligen lyckligare om jag väger 45 ist för 105????nu väger jag inte 105 men jag e noga med hur mkt jag väger och det är sjukt....
borde man inte vara glad över att jag har bra hälsa och en bra familj...????

visst jag har ingen pojkvän men jag har underbara vänner och grejer men nej jag klagar på min vikt...

:P nehe duscha och jobba sen kanske de kommer mer i eftermiddag

Kommentarer
Postat av: Thess

Alla hittar alltid något att klaga på, människan är experter på det.



Angående vad lycka är, om du är intresserad så anser jag lycka vara: Det som gör att du mår bra fysiskt och psykiskt och får livet att flyta på också. (Väldigt kortfattat nu men ändå). Jag tror dessutom att man när man är helt lycklig inte blir lika känslig för negativa grejer som annars för att då skyddar lyckan en till viss gräns.

2010-05-12 @ 18:57:56
URL: http://fairytailoflife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0