oj då

oj hela fyra dagar sen jag skrev sist vilket troligt btyder att jag skaffat mig ett liv. mjo jag erkänner rea på konsum jag köpte mig ett :P

nej men jag har ju varit hos kikki o simon o har inte skrivit sen var jag på risk2a för mc med kikki åkte till annie och tommie sedan sov där åkte o jobbade så har haft fullt upp liksom :P :D d e gött att ha så mkt o göra att man inte ens hinner skriva sin meningslösa blogg som ni FAKTISK tycker e intressant :P för ni läser den ju trots allt fan så nice :D tack för all uppskattning :P

ska bli bättre på å skriva....

men imon kommer tommie vid fyra.... o sen ere spelkväll på kvällen..... kuuuuuuul :D sen e jag ledig i helgen o sen börja ny arbetsvecka..

måste ringa nattpatrullens chef imon.... alltså de där gjorde mig lite sur.... faktiskt.... hon just hon den där vikarien alltså gör mig ju ba så förbannad nåja byter samtal och uppdaterar imon om hur de gick

nej god natt ska jobbe imon vid sju så här kan jag inte sitte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0