tjabba

ja ni de va ett tag sen... :( förlåt men jag har inte haft ett skit o skriva men nästa gång ska jag iaf sätta in lite bilder på hur lägenheten ser ut....


jag hade massa funderingar här om natten som jagkunde skriva men de har jag glömt nu....

lägenheten e hur fin fin som helst nu och gud jag trivs helt sjukt mkt med ola :D fattas bara en grej men de tänker jag inte skriva här men ola vet vad d e för nått.... och nej jag e inte gravid och vill inte va de heller just nu... så de så nu vet ni de....

nästa månad ere så jävla underbart att jag ska öja gå på månadslön.... woho så underbart jag e ett steg närmare tills vidarejobbet.... önskeschema och allt...


nej några kilon har jag inte tappat snarare gått upp.... och le e jag på å banta med... men jag kasnart börja re i det igen när allt e lugnt och fint och sansat i den nya lägenheten :D

ska göra ragger idag o d e nått jag egentligen inte äter men fan får laga de iaf.... för olas och barnens skull... :d

vill ni läsa lite mer om barnens och olas liv elller e de ointressant??? och vad brukar ni käka till ragger???


Kommentarer
Postat av: Thess

Ragger, menar du raggmunkar då? I sånt fall är lingonsylt ett bra tillbehör.

2010-11-05 @ 20:02:20
URL: http://fairytailoflife.blogspot.com/
Postat av: Sofia

Tycker du kan skriva om ola o barnen oxå , skriv omd e du själv känner för o vad som händer i din vardag :) Tycler allt är intressant o läsa om :)

2010-11-12 @ 19:40:59
URL: http://mammaiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0