hemma med jim

jaha... idag har vi vart på vårdcentralen... ola med jim och jag med mig själv... :S

dom gjorde dock inte nått åt hans vårtor och min trötthet får vi se vidare med..... har vart sjukt trött den senaste tiden.... har inte orkat någonting.... e sjukt trött o de spelar ingen roll hur mycket eller lite jag sover så är jag ändå trött å så somnar mina fötter och händer hur fort som helst.... dom tog ett halvt mördande blodprov med jag hatar blodprover :S :S :S usch jag hatar blodprover.... men men

iaf så har ju jim en massa läxor..... typ han ska läsa böcker o skriva recension 5 böcker o han har just nu i denna sekund 2 av 5 böcker..... en bok idag har han fixat idag... duktigt...
dock undrar jag vart man kan prata med en talpedagog.... han har ju jättedåligt ordförråd.... men han läser iaf skitbra nu :D och kommer ihog vad han läst om :D d e ju sjukt bra iaf riktigt glädjande :D

vi har även tagit oss lite fika och snart ska vi ta en paus i pluggandet och spela lite... och vi ska snart hämta hans lillebror linus :P :D får se vad de blir för mat idag med ;D alltid denna jävla matfråga... :S

måste också berätta att vi var tvungna att köpa nya skor till jim... helt sjukt att pojken på nio år har samma storlek som jag :S :S :S nåja jag e la liten :P

usch nej nu orkar jag fan inte skriva mer här jag e på tok för trött för detta :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0