nu var de helg igen... :P

ja som sagt var helgerna händer det mest...

kan ju säga att för ett tag sen så fixade jag ryggen lite igen... så nu är snart hela ryggen full men de e mkt kvar o göra ska snart ta ett kort o lägga upp :P :D

ja iaf i helgen så var vi hos lisen o rickard som förlovade sig.... maten var skitgod o sällskapet med men var lite segt för alla hade gått upp tidigt o sådär men jag önskar er iaf lycka till :D hoppas de håller för o hoppas ni får de bra med varandra. <3 jag kommer så väl ihog vår förlovning olas och min de va såååå kul o underbart o romantiskt och så vi på samma gång... <3 åh de e roliga minnen.... :D

och vi har vart i vimmerby... irriterande lilla vimmerby :P ja vi skulle handla lite grejer till lisens och rickards förlovningspresent.... ja o ola sä'ger där får man inte stå.... jo då d e ju en p-skylt.... 8-18 så jag parkerade där.... :P
ja iaf kommer vi tillbaka till den där lastzonen jag stod på i 10 minuter.... o de kostade mig 600 kr 600 jäääääävla kr i böter........ fy fan sikket skit nåja... d e betalt o klart nu men fan så irriterande..... en böter om året... hahahahaha har fått 2 parkeringsböter.... 1 hastighetsböter på mina 3 år med körkort... nåja... 3000 kr på dom tre böterna de får la gå liksom..... värre o bli av med körkortet.... :P ska moppe däruppe nu när 7 heaven e slut... :P behövs kanske tar nere imon :D ska ringa vdc med..... :S

ja juste o sen på lördagen så var vi o badade heeeeeeela långa dagen ola o jag o på kvällen åt vi kräftor..... o myste o drack lite o sen gick vi på ferst... fuck så skoj de va :D riktigt jävla perfa helg... :D

ska ringa gyn med.... ta ut p-staven snart.... :P o va utan eller sätta in nått annant alternativ hm ja iaf. jag älskar dig ola
o jag älskar alla mina vänner :D
och min sjukt underbara mamma :D

Kommentarer
Postat av: Ola

Jo det var görskoj i helgen och det lär bli kul på semestern som börjar snart med. Älskar dig stumpan. Puss puss

2011-07-11 @ 12:30:08
Postat av: Anonym

Jag röstade 5 / 5 på nelly klänning. Rösta tillbaka?



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=heizDAJLG8tLoC3zxsz7ENR4BRAGa0K8brufr5qwzX8bZxQNeEHi#Gallery

2011-07-11 @ 23:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0