undersökning

jag har gjort ett litet experiment....

som ni alla vet försöker jag gå ner i vikt....

jag hade i två veckors streck  tagit bort vågen och inte vägt mig.... tränat som vanligt en timma om dagen och inte ätit socker alls... jag åt inget onyttigt alls i två veckor.... jag tvingade mig själv att varastark och orka.... men lik förbannat gick jag bara ner 1 kg på två veckor och det är exakt vad jag rukar gå ner på två veckor....

visst jag har inte vräkt i mig godis sedan jag örjade banta men nu vet jag att man får tillåta sig lite kakor då och då...

förresten har jag nu gått ner 9 kg bara 13 kvar..... jag har minskat 20 cm i omfång. och får på mig byxor nu som jag inte fick över röven för inte ens ett år sedan.... förra hösten typ.... jag är stolt...

till sommaren kommer dessa byxor sitta perfekt...

jag ska ta lite kort på hur jagser ut nu och hur jag kan tänkats sett ut innan kanske jag hittar kort på.... :P :D

jaha de va de njut av en kaka ibland fast du bantar... en liten liten kaka..... men inte massa och inte stora saker....

nu vet ni....


-------------------------------------------------------------


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0