......

vet väl egentligen inte vad jag ska skriva om.... men känner bara för o skriva nått...

i helgen skulle jag jobbat och vart barnlediga skulle vi med... men hm nu är jag fortfarande jobbande men barnlediga är vi inte... nåja gör ju ingen skillnad..... vi älskar iaf barnen....

dessutom finns de två frågor i min skalle som bara snurrar och snurrar.... men jag hoppas vi får svar på en snart... an dock inte säga vad än men om svaret på den frsta frågan..... äh skit samma kan ändå inte säga va det är....

nästa helg ska i ju också ha barnen och då ska vi la hitta på lite saker... idag sa vi åka till mörlunda o träffa danni o köpa lite prylar av henne.... :D

annars händer la inte mkt....

har börjat gå ut o gå med grannen med... skitkul o hon går ju i en himla takt så de ska la va nyttigt kanske :P :D hoppas man ser kg rasa nu bara... :D vore skönt o ha nått sin idealvikt snart.... nu har de ju stått still ett tag o d e 11 kg kvar fortfarande... nåja de gör inget... eller jo egentligen blir jag galen fr jag vill så gärna gå ner i vikt... men men de kommer la nån gång oc mukler väger mer än fett som folk brukar trösta mig med.... ah skit samma ska göra mig i ordning snart ska åka handla och lite annat skit o sen hämta barnen laga mat och sen iväg till mörlunda... sedan jobb hela helgen...

juste den 21e e ju tyvärr mitt vikariat på nattpatrullen slut men i augusti eller september blir jag även anställd i kommunen men jag har även fått veta att jag ska få börja på boendestödet.... kul kul kul :D boendestödet är helt underbart.... men som sagt jag älskar ju o jobba natt så d e ett svårt val de där med vad man skaälska mest... men d e ju boendestdet eller patrullen som är bäst helt klart... nåja jag e inte ledsen för att ha hamnat på boendestödet.... snarare skitgla :D

ah de va allt från mig för den sekunden... herrå.... vink vink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0