redan jul?

allt handlar redan om jul....
tänk nu på alla folk som blir deppiga på grund av julen.... ja dom är ju deppade redan nu.... för allt handlar redan om julen.
vi har redan pratat med barnens mamma om hur julen kommer se ut....
på jobbet är väl redan bestämmt något sådär hur julen ska se ut.
i affärerna börjar dom redan göra reklam för JUL :S

ute är de redan kallt som fan vilket får en att tänka på jul
för min del behöver jag itne fira jul. jag tycker liksom att man kan ge presenter vilken dag som helst o de gör ju jag hittar jag nått som passar nån som står mig nära så köper jag de o så får dom de.... älska min familj, ja de gör jag varje dag varje dag kan jag faktiskt sitta med min familj o ha de mysigt laga god mat o göra massa mys.... de behövs ingen jul.....
visst för barnens skulle komemr vi väl göra något fint av det.... vi kommer väl ha den där granen som ändå bara barrar så man hittar barr fan flera år efter vi kommer la ha lite fula tomar framme o göra i ordning men några julgardiner blir de faen inte... :P men iaf göra de fint o mysigt för barnen... d e okej för mig men de behövs inte för d e överskattat o överdrivet.....
jag älskar faktiskt min familj varje dag. hela tiden.

en annan sak e att jag ska snart simma mina längder.
60 tror jag att jag ska satsa på denna vecka med. :D
brukar simma 50 eller 60 längder minst en gång i veckan.
de onsdagskvällar jag e ledig brukar jag träna med maria eller linn på gymmet 1,5 timmar och sedan gå på zumban.
de blir 2,5 timmar träning.
zumban tycker jag egentligen inte om tycker d e rätt segt den zumban dom har här på hagadal. men på något sätt gör dom där tränarna de bra iaf och sen har jag oftast lovat maria eller linn o följa med o då gör jag ju liksom de för deras skull. brukar även träna själv på gymmet så ofta jag hinner som har ju oftast öppet redan från morgontimmarna så jag hinner ju antingen träna förmiddagar eller eftermidagar :D
har faktiskt börjat mäta igen så får se om jag gått ner nått eller om de står still precis som den där jävla vikten.

känns inte som om jag kan prata med nån om hur jag känner... alltså folk liksom säger direkt hur smal o fin jag e o att jag redan gått ner MASSA i vikt... o att de räcker o att jag e smal som jag e.
ingen tänker på hur jag KÄNNER. jag känner att jag vill gå ner mer i vikt att jag vill tappa resten av fettet som envist sätter sig fast på min kropp.. jag e inte nöjd o hur mkt folk än talar om för mig så är JAG inte nöjd!!!!

jag känner många människor som e fin fina... jag tycker itne d e hälsosamt o fint o se ut som jag jag vill att mina muskler ska synas och att jag inte ska ha massa fett hängandes på kroppen., folk verkar itne fatta att jag faktiskt mår SKITDÅLIGT av hur jag ser ut.... inte ens ola verkar vilja förstå då han hela tiden säger att jag överdriver för han tycker ju att jag e fin o bla bla bla.... men jag vill vara fin igen jag vill vara mal igen....


det är så jag vill se ut.... snälla förståååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0