jaha...

sjuk... jävla fan har haft min jobbahelg i helgen plågade mig till jobbet på lördagen och jobbade 8-21.15 och sedan kom jag hem. kudne inte sova på hela jäkla natten typ hostade så lungorna följde med ut och jag mådde illa och mer illa och febrig var jag o näsan rann... så dessvärre var jag tvungen att stanna hemma på söndagen. styackars arbetskamrat som skulle börjat jobba vid 8 fick hoppa in redan vid sju för o hjälpa mig. men fick ett gulligt uppmuntrande sms av henne idag och hon frågade hur jag mår :D himla jätteglad man blir.

hoppas iaf att man kan träffa avva på en fika på torsdag ( hon vet inte sin lycka än men ska snart messa o höra) om inget annat kanske hon läser de här... o sen kanske man ska på fika med nenne vore kul med.
var länge sen nu avva o jag fikade men fan de kändes som om man känt varandra i flera år. från skratt till allvarliga saker och man kände verkligen att man kunde snacka. hur skönt som helst o ha sådana vänner :D så hoppas på en kaffe eller två på torsdag...

o nenne som sagt var vore med kul har inte träffats på flera år.... eller ja bara lite hastigt så de vore ju kul som sagt :D

hm eftersom jag vart sjuk så har träningen skite sig mer eller mindre sen förra onsdagen skulle tränat själv på torsdag och fredag men de blev inte för jag kände mig trött redan då... men får la se hoppas man kan köra igång imon igen :D vore skönt om man vore nått sådär kry då....

eftersom de var min jobbhelg och jag var sjuk fick ola hitta på lite med ungarna.... mer än på fredagen då var danni här o de var kul som vanligt... vi grillade ( för ungefär hela hultsfred) hahaha men kul vare o mat hade vi så vi slapp laga fler dagar :D men ungarna hade kul o ola o jag med :D

nu i helgen ska vi la se vad vi hittar på :D nått kul blire o på söndag ska vi på barnkalas så jag måste in och köpa en present kanske kan göra de med avva på tors???

hm.... jag vill verkligen bli av med mina äckliga överkilon nu... me de enda man får höra e: du e la inte tjock, du behlver itne gå ner mer, du e fin som du e gumman. ja men du bara överdriver hela tiden...
känns inte riktigt som om nån verkligen förstår mig... =( förutom mamma då... hon tänker ju likadant typ... men mamma e ju alltid mamma.... o jag älskar dig fruktansvärt mkt mamma <3 <3 jag är glad att jag har turen att ha en så underbar och bra mamma som jag har usch o fy för alla de stackare som har en dålig mamma eller ännuvärre en mamma som inte bryr sig... jag hoppas iaf att jag e en bra extramamma för grabbarna jim o linus o att dom alltid kan säga att lussan e bra o hon finns.... så mkt e de värda.. eller egentligen e de värda så mkt mer men jag kan ju liksom inte ge dom allt tyvärr.... tur som fan dom iaf har ett tryggt liv här :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0