oookej

jag uppdaterar för jävla dåligtt de må jag erkänna men nu kommer la allt på en o samma gång. :D

hm ja juste sist berättade jag ju vad jag bestämt mig för o  de e just vad vi jobbar på med :D
vi försöker skaffa barn.... trots sen mes o ömma bröst o illamående så kom mensen till slut förra perioden o testet visade minus så vi fårse jag har inte brottom vore ju sjukt skönt o få tag på ett hus innan man ploppar ut en unge med ;)

har även skickat in ansökan om den där skolgången men jag har börjat vela om inte jag faktiskt helt o hållet ska satsa på barn först innan jag pluggar målet är ju stort som sagt var o pengarna man får som mammaledig minskar ju om man nu pluggar först....

ja vi har dessutom vart o kollat på två hus de senaste.... de första huset var inte fint alls... rummen var konstiga o dom som bodde där nu hade börjat bygga överallt så massa påbörjade projekt vare men inget slutfört massa jävla material som fanns att tillgå å som man kunde bygga mera med men egentligen var hela huset ett totalt kaos..... köket som enligt ägarna kostade 250 000 såg ut som en billigt ikeakök fö 50 000 enligt min smak o tycke vare ingenting alls o ha o ola höllmed om de... :D

de andra huset vi kollade på låg i ekeberg där vi bor nu.... toppenfin planlösning ett jättefint kök men dessvärre var i princip de mesta av huset vattenskadat..... man var tvungen o drenera runt hela huset o radonpumpen eller filter eller va de heter skulle man också fixa med en gång.... elletsbrännaren var från 86 så man hade behövt o åtgärda de rätt snart också så en massa tråkiga men akutakostnader o utgångsbudet var på 380 000 plus massa renoveringsarbete... så nej tack dock väääldigt synd då planlösningen var riktigt fin....

ja o så har jag skrivit till en till mäklare som ska bestämma en tid vi kan kolla på ett annat hus... hoppas verkligen att man ska ha tur nån gång o få ett jävla hus... de huset vi ska kolla på nu verkar iaf asfint... :D

jaha o så kan jag ju säga att jag e nu tillsvidare anställd på hemtjänst väster.... :D glad att jag får stanna hos mina gubbar o tanter o att jag faktiskt fick tjänsten otroligt nöjd över de arbete jag lagt fram o som jag gjort :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0