snart kalas.

snart ska man gå på familje/barnkalas.... jaha ska ju bli kul :D

ja men iaf. sen sist så har vi vart o kollat på ytterligare ett hus som vi dessutom har lagt bud på å nu håller vi tummarna för att vi också får de :D JAG HOPPAS PÅ DETTA!!!!! på fredag ska vi till banken o vi hoppas stenhårt på att de finns utrymme för ett lån :D planlösningen var verkligen gudomlig köket var perfekt o jag skulle bara stormtrivas där :D SÅ GÖTT!!!! så håll nu tummarna för att huset blir vårt... känner grannarna med rummen är perfekta ooooooh jag verkligen älskar det :D så nu hoppas man ju.... handpenningen har vi skrapat ihop till tappert så de vore ju bara sååå underbart :D

jaha i vilket fall som helst livet flyter på o de känns skönt som fan o vara fast anställd med fast placering, ha ett organiserat liv med underbar familj och vänner.... de betyder SÅ mkt... :D

ah de va ett kort inlägg från mig med lite uppdatering... vi får se vart allting leder nu hoppas på snar uppdatering med lycklig information.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0