idag fick jag nog

idag fick jag nog och skickade ett klagobrev till netto.... detta kan inte hålla på mer.
 
hejsan. jo jag har KLAGOMÅL!!!!!!!!!!!!!!!!! jo jag bor i hultsfred och handlar ibland på netto på hultsfred. det är TOTALT kaos på netto i hultsfred. barnleksaker bland damtrosor cyckelpumpar bland maten, räkor på tre olika ställen i frysboxarna osv osv. INGEN ordning ALLS!!!!!! dessutom så vet personalen inte ett skit. jag gick in på netto en dag och skulle köpa tigerräkor. men de låg inte där de brukar så jag frågade ju en personal om hjälp men denne tuggade endast GAFFSANDE på tuggummi och visste inte ett skit. påstod dessutom att de inte har tigerräkor. och tt de bara hade de ett tag som specialerbjudande typ. min kompis åkte dit lite senare och hittade tigerräkor bland pajen och chicken nuggets i en helt annan frysbox än där alla andra räkor ligger.

idag skulle jag in på netto och köpa en cyckelpump som min sambo sett igår. jag hittade den inte så då frågade jag men personalen bemötte mig med att de itne säljer sådant på netto.
jag gick hem och talade om för min sambo att han måste sett fel igå¨r så han gick med snabba steg till netto och vi köpte just exakt en cyckelpump. dett talade jag om för personalen i kassan och den andra nissen som sa att de itne hade pumpar men då bemöttes jag med VÄLDIGT DÅLIGT BEMÖTANDE!!!!!!!!! dessutm skyllde personal på att de är sommarvikarie och man kan faktiskt inte ha koll på alla saker i butiken. och som sagt var dåligt bemötande. vart vänder man sig med detta DÅLIGA beteende. jag förväntar mig ett svar på detta och en bättring snarast!!!!!!!!!!!!!!

mvh lussan

*mitt telenummer*
 
de hade ju bara öppet mellan 9-12 på kundtjänsten så jävla kasst.... men i vilket fall som helst fick jag ju som sagt var mina tigerräkor sist på netto och även så fick jag gubbens cyckelpump idag. SKÖNT!
men vilka jävla nötter...
 
tur dom inte jobbar i vården. *nej men oj, jag e bara vikarie jag kan inte hålla koll på ALLA pensionärer vi har* glömde bara agda kalle och axel!!!! SUCK!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vårat netto är likadant , jag har slutat handla där men rickie går dit ibland , har bett han sluta handla där , dom är inte värda kunder med sitt dåliga bemötande o oordning i butik! Dom kanske förstår att dom bör ändra sig om dom tappar kunder tänker jag=P

Svar: mmm jag ska nog fan också sluta handla där för man ska som kund inte bli bemött kasst och de ska faktiskt vara ordning i butiken de värsta e att netto ligger en minut ifrån vårt hem så d e ju sjukt smidigt. men d e klart willys e 5 minuter med cyckel så man borde kunna avstå från netto.... men ola kommer nog fortsätta han e lite som rickie i den punkten
pieps

2012-07-21 @ 16:21:38
URL: http://mammaiia.blogg.se
Postat av: Madde

Samma här i Vaggeryd...

Svar: mmmm skitkasst verkligen.... ska man verkligen behöva stå ut med detta????????
pieps

2012-07-21 @ 20:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0