som avslutning

ja för alla er som följt mitt problem med netto så har jag nu fått ett svar :D
 

Hej!

Tack för ditt mail.


Har lämnat över detta ärende till butikschefen och hoppas på en snar åtgärd.
Eventuellt kommer butikschefen att kontakta dig efter sin semester om hon anser sig behöva ytterligare information.

Ha en trevlig dag!
Med vänliga hälsningar
Netto Marknad Sverige AB

Kundtjänst / Per o Elisabet
 
så nu får man se hur det går.....
 
iaf nu till de vardagliga.... började jobba idag igen efter semestern och KLART SOM FAN ATT DE BLEV FINT VÄDER!!!! skit också.... så jäkla typiskt att de ska vara skitväder på ens semester och fint när man ska jobba så alla ni som haft er semester redan, ni har mitt medlidande....
 
för övrigt så har jag en rätt goer jobbavecka med en helgavslutning.... dessutom ska jag till ullared på fredag. frågan är om d e så att d e FULLT med folk eller TOMT på folk. det är ju semester OCH löning OCH rätt kasst väder för de mesta MEN ola sa att alla utlandsemestrar e fullbokade sedan länge och att folket åker utomlands istället för till ullared så vi får fan se hur de blir hur eller hur ska jag shoppa loss....
 

idag efter jobbet har vi bara snabbkäkat lite och sedan har jag njutit av våran underbara stoooora trädgård genom att klippa familjen brandt. alltså de vill säga ola o barnen. de blev faktiskt riktigt fint. skulle vilja våga klippa mera eller annorlundare alltså de skulle va skönt o ha folk o öva på sånna som mig som lpåter en prova o skulle de bli skit kan man tänks raka av håret. :D de skulle vara lite kul .... men de finns ingen som känner sig frivillig.
 
nåja nu har jag skrivit nog för idag ska faktiskt göra mig en god sallad nu :D efter dagens alla cyckelturer och promenader kan jag bara inte förstöra mitt goda jag och äta godis liksom.... :P
 
tack o adjö och kram till er som läser :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0