störande

fy fan ibland så blir jag ju bara så pissed.... var inne på netto idag och skulle köpa räkor..... där stod de en personal vid en hylla tuggande gaffsande tuggummi och bara glodde....
 
jag hittade inga räkor som ja skulle ha så jag går fram till henne...
 
jag: har ni inga sådana tigerräkor kvar?
hon: *gaffs gaffs* nääääää *gaffs gaffs* dä har vi asaaaaaaaaldrig haft. *gaffs gaffs gaffs gaffs*
jag (medans hon gaffsar på sitt tuggummi): men asså de hade ni ju innan sådana där stora räkor, typ jätteräkor.
hon: *gaffs gaffs gaffs* nä, *gaffs gaffs* de hade vi bara en period *gaffs gaffs gaffs* tyyyyyyyväääääääääääääääääär. gaffs gaffs.
jg: nehe okej tråkigt då da....
går därifrån hörde henne gaffsa lång väg...... fyyyy fan så irriterande personal. uuuusch så irriterande....
 
 
nåja men inga räkor blev de iaf och det är också störande för imorgon ska vi äta rachlket och d e supergott med stora räkor på......
 
 
puss o hej. :D

Kommentarer
Postat av: Angelica

Suck.... sådana personer hatar jag bara...
Hoppas verkligen inte jag är så som personal när jag jobbar, visserligen har jag tuggummi, men går inte och blåser bubblor och glafsar med det, utan har det lite diskret...

Svar: kan inte tänka mig att du e sådan faktiskt..... men idag har jag skrivit ett klagobrev till netto.... jävla idiotfolk på netto i hultsfred. men du behver inte oroa dig för jag skrev att de va just netto i hultsfred. :D
pieps

2012-07-15 @ 22:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0