efter jobbet snack

jaha idag blire ett kort inlägg eftersom jag e trött efter jobbet :P

skulle bara tala om att ola o jag idag har vart ihop i 2 år. TVÅ!!!!!!!!!!!!!!!! hela år... kan ni fatta????? jag överraskade honom med att plocka blommor och ett fint kort vari jag bjöd han på chinan (så vill någon vara barnvakt kanske nästa helg en kväll/natt får ni gärna skriva det till mig ;) ) iaf blev han jätteglad....
han överraskade mig dock med att ha glömt de.... *typiskt killar* trodde att han iaf gjorde ett halvhjärtat försök ikväll när jag kom hem med tända ljus o en blomma eller nått annat liknande som killar alltid gör i efterhand för o dölja att de har glömt men inte ens de!?

jaha nehe nu e jag fan för trött för o skriva mer o alla vet ju iaf hur mkt jag älskar ola o att han e en toppenkille som e skitkass på å laga men men asbra på å diska o fixa köket efter jag har vänt till de o allt annat han e bra o dåligt på uppskattar jag med så vad fan nu ska jag gå upp ååååå såva

imon ska vi kolla på möbler i mörlunda. puss o kram o kärlek.


Kommentarer
Postat av: Ola

Ja stumpan det glömde ja faktiskt bort men ja ska säga dig att ja älskar dig massor. Puss puss på 2 års dagen stumpan.

2012-05-29 @ 22:21:41
Postat av: Angelica

GRATTIS...

Blev faktiskt inte förvånad att inte Ola kom ihåg det... :)

2012-05-30 @ 22:33:00
Postat av: Rebecca

Grattis!



Och killar är ju sådana. "Vadå det spelar väl ingen roll NÄR vi blev ihop..."

2012-06-03 @ 17:55:32
URL: http://alltutom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0