stolt

jag måste ju säga de att jag e otroligt stolt på mitt liv. för ca 2,5 år sedan då jag pluggade till undersköterska o var singel o levde livet var jag typ fortfarande ett barn. när jag för ca 4-5 år sedan träffade ola så var jag vild o livlig o levde mitt egna liv åkte runt o levde fan, hatade barn o jobbade i mängder,
nu efter bara 2 år ihop med ola har jag utvecklats otroligt mycket.

kan man tänka att jag älskar ola fruktansvärt mycket och har tagit sjukt vuxna beslut. för barnens skull bodde jag till exempel kvar i lägenheten med ola som ola och barnens mamma haft. fast jag egentligen inte alls ville de. men eftersom deras vsrdag och all trygghet revs upp i bitar så bodde vi kvar. dom där två barnen och ola har verkligen växt mig nära inpå hjärtat. jag älskar dom liksom o gör ALLT för att dom verkligen skall ha de bra. till på köpet jobbar ola o jag på en egen liten.

jag e fast anställd på hultsfred kommun med fast anställning i silverdalens hemtjänst/västra. och jag är ändå bara 22. jag har ett tryggt jobb där jag troligen kommer få stanna länge. :D jag är säker på vart i livet jag står jobbmässigt och vet EXAKT vart jag ska komma.,

nu när barnen ändå har hittat en trygghet och en vardag tillsammans med mig och ola. skavi nu äntligen bli husägare. det enda som fattas e betalning inflyttningsdatum och flytten så de känns inte alls avlägset nu. ÄNTLIGEN ska vi ha hus :D jag l'ngtar SÅ mycket.

jag har en ny och fin bil. som jag jobbat ihop helt själv. den rullar o funkar o jag har själv råd med den och det känns sjukt skönt.

barnen har faktiskt acepterat mig hur bra som helst o samspelet i familjen funkar perfekt. vi stöttar varandra o alla är trygga i sina roller i denna familj. jag styr och ställer och tycker det är fruktansvärt kul med hus, barn och familj. och den tryggheten att ha jobb....

jag är SJUKT stolt på mitt liv och hur långt jag redan kommit. tack för mig.

jag älskar min familj OTROLIGT mycket.... puss på dig mitt stora hjärta ola brandt

Kommentarer
Postat av: Ola

Tack ska du ha stumpan. Ja älskar dig med. Puss puss.

2012-05-06 @ 21:55:10
Postat av: Angelica

så kul för er att ni skaffat hus, har hört vilket med, och sett bilder, de blir ett rejält hus direkt... när blir det helt klart då??

Hoppas vi hörs snart igen...

KRAM

2012-05-07 @ 12:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0