pysseldag

igår hade vi en redig pysseldag. pysslade hela dagen lång. tyvärr är ju inte jim inspirerad av de där alls =(  så han målade bara lite och gjorde en gubbe.
här har ni länkarna till förra månadens bilder och till novemberbilderna.

http://dayviews.com/saltapinnen/2012/10/
http://dayviews.com/saltapinnen/2012/11
 
det var ju faktiskt skitskoj o pyssla och nu ska vi se vart det bär av ska snart åka handla med barnen iaf till fredagseftermiddagen. den e ju faktiskt helig i denna familj :D det är liksom ett krav typ att hel familjen gör nåt ihop :D och denna tradition är verkligen jättebra tycker jag. d e värt så mkt. tror att barnen blir familjära när de är äldre med om man vårdar den kontakten. :D
 
ja nu ska jag dra och göra saker med familjen. kan inte sitta här o dryga. :P

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hoppas ni hittade något fredagsmys idag när ni åkte och handlade....

Trevligt ni kom förbi, min dag blev inte alls som jag trodde när jag vaknade upp idag.... kul man inte vet hur dagen ska sluta....

2012-11-02 @ 22:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0