sedan sist!

mjo nu kan jag säga att min deppiga period e över JAG MÅR RIKTIGT JÄVLA BRA..
visst att jag inte tycker d e allt för kul att jag inte blir gravid men de får la vänta.... egentligen vore de ju faktiskt bra om huset vore klart iaf någorlunda. jag menar nedervåningen ser ju ut som fan om man e ärlig. och iaf badrummet borde vara klart innan bebis kommer. så de kan gott vänta.
fast jag erkänner ju gärna att d e svinjobbigt o se typ 7 st kompisar som nu lagt ut ultraljudbilder inom loppet av 3 veckor. visst svinkul för er e jätteglad men för ens egna räkning klart d e jobbigt då och då.
 
iaf e de skönt att renoveringen e över för i år så man kan ta de lite lugnt nu året ut och bara njuta. sen i januari eller februari får de faktiskt bli finrummet som e nästa. :D något som e till för oss alla. sen kommer vårat sovrum. :D efter de eller i samma veva hoppas jag dock på å få göra badrummet så man sedan kan varva ner med hallen :D
 
jaha heltid jobbar jag ju än men de går ju om man inte har massa annat o tänka på samtidigt liksom.
 
i fredags var vi ute med södertjejerna. med vi menas alltså jag och tre kollegor från väster. vi var först och bowlade vilket var svinkul :D sedan gick vi och käkade på kinan och efter de gick ett gäng av oss ut på hulingen :D de va verkligen så jävla SVINKUL!!!! ;D måste göras om :D

kul o träffas sådär i en gemenskap och prata och skoja o ha de festligt. måste säga att de va ett bra drag på dessa södertjejer :D
 
jaha i helgen ere ju advent förståss.... första advent och första december. jag hoppas verkligen att jag hinner klart med barnens kalendrar till dess. brukar ju göra en själv varje år. första året sydde jag. andr året samlade jag toarullar och packade in och limmade ihop och i år ska jag göra små olika paket med olika prylar i. hr bara 24 kvar sammanlagt att göra. 12 var. har dock tyvärr bara 4 kvar hemma så åtta till måste jag köpa.... får la gå in på netto o se. annars har de säkert godis med :D
 
nehe nu ska jag dra typ ska göra nått vettigt. typ tvätta innan jag går till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0