en snabbis

ska bara skriva en snabbis sådär innan jobbet.
 
har egentligen inte mkt att säga. har ju jobbat denna vecka så bygget i rummet har stått rätt så still tyvärr.... igår hann vi inte komma så långt med golvet för sedan skulle vi handla och hämta barnen och sedan var det såklart dags för FREDAGSMYS!!!!!!
det bästa med veckan är ju såklart fredagsmyset med barnen. alltid lika mysig.t jag älskar verkligen min familj och jag älskar att göra saker ihop med familjen.
jag längtar redan efter nästa fredagsmys med barnen.
 
men först och främst ska vi vara lite barnlediga nästa helg vilket ska vara skönt. ja eller om allt går som planerat ska vi vara barnlediga. det är ju itne alltid man e barnledig för att man skall vara barnledig. men vi har iaf ingenting speciellt planerat så det är inte så blödigt om nått skulle ändras.
 
för övrigt så har jag inga ideer lls på present till ola i år så har någon nått förslag på en present till ola????
 
idag när jag e hemma på timmar ska iaf vi lägga lite mera golv får vi se hur långt vi kommer idag :D :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0