kommit igång och blogga?

ja jag kanske helt enkelt har kommit igång att blogga nu med tanke på att jg skrivit ett inlägg om dagen nu de senaste dagarna...
 
mensen har inte kommit än och ryggen smärtar fortfarande.... 5,5 timmar kvar på jobbet sen e de helg. TACK OCH LOV! gubben min håller på att slipa uppe i sovrummet och jag lagar mat. får gå fort idag eftersom jag ska till jobbet nu vid 16 igen och jobba....
 
barnen har hjälpt till att plocka rötter i trädgården i helgen så nu kan man kanske räta ut den där med en traktor om någon har en.... och lägga på mer jord sedan så man får i ordning på trädgården också.... vill så gärna ta fram en solstol och bara njuta i solen... men det går inte än.... men snart så... snart blire fin fint. :D
 
nehe nu ska jag resa på röven och se hur långt gubben har kommit med slipandet o laga maten klar. :D har ju trots allt målat säng idag redan så jag hoppas att den blir toppensnygg den också :D usch jag längtar ihjäl mig efter vårat klara fina sovrum :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0