ont i ryggen

jaha. ont i ryggen som en gno och jobbasrhelg på de... KUL.... not....
 
nåja det är iaf endast ca 15 timmar kvar på jobbarhelgen.... så det är skööönt....
 
tacksamt är också att mensen ej har kommit än då jag brukar få ännumer ont i magen och ryggen då.... och såklart hoppas man ju på en liten bebis. tror ju dock inte det då mensen så ofta har varit sen och ingen bebis har kommit annars endast mensen varit sen... nåja den e ju bara en dag sen så det är inget o oroa sig för men som sagt var nu när man ändå har ont i ryggen så vill jag inte ha mera ont....
 
ja vad fan nu ska jag gå tillbaka till jobbet skulle bara skriva lite nu när jag ändå var inne :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0