vad roligt.

ja jag kan inget annat än att säga att det är riktigt roligt att se hur många det r som följer min blogg..... lika kul vore de ju om iaf tio av dom kunde kommentera min blogg.... för lika roligt som ni verkar tycka att det är att läsa bloggen tycker jag det är kul o se vilka som läser min blogg och vad ni tycker om den....
 
ja för o prata om nått helt annat så är jag LITE SMÅTT GRAVIDIRRITERAD för att badrummet nu blev uppskjutet till september.ö jag har ju liksom väntat hur länge som helst nu.... faktiskt så sökte vi angående offert ungefr i mars... då ville vi komma igång i juni. i juni talade dom om att de inte hinner innan semestern och att de skulle börja nu i mitten på augusti..... nu när vi väl har kommit till mitten på augusti ja då säger snickaren att han aldrig kunnat nu i augusti annars att han alltid sagtmitten på september till golvmåstaren så han har gett oss fel information..... JAG BLIR SÅ JÄVLA LEDSEN LIKSOM.
 
dessutom så tycker jag inte om vädret...... tycker inte alls om att det är kallt och jävligt och dant iatället för strålande solsken och sommar. men jag får helt enkelt inse att hösten är kommen :( får väl helt enkelt glädja mig åt min favvosysselsättning och dekorera och tända ljus och göra det mysigt. men samtidigt tappade jag lite kämpaandan då det är sjukt trisst att göra mysigt när de ser ut som fan.... eller alltså de ser ju itne ut överallt men när man trodde att också bdrummet skulle vara fint nu så känns det som att allt ser ut som skit.... MYCKET TRÅKIGT!!!!!
 
annars mår jag som sagt var prima. igårkväll mådde jasg förståss illa som fan men de får jag göra. för det är en av alla dagar jag mått bra liksom..... längtar som fan till den 30e då vi ska skriva in oss och ännumer till den 12e då vi ska få se det lilla pyret därinne :D <3 <3

Kommentarer
Postat av: nathalie

Hej lussan!
Kul att de äntligen blev något , har läst din blogg ett tag nu.
Kan du inte lägga upp lite bilder i bloggen ?

Svar: tja. jag känner två nathalie så vilken av dom e du???? jo visst kan jag smycka min blogg med lite bilder också :D tacvk för tipset. det ska jag helt klart göra.
pieps

2013-08-15 @ 10:51:29
Postat av: pea

Tittat in på din blogg då å då :-) å du är väldigt bra på å blogga! Nu kommer jag följa din graviditet å ert byggande av huset :-) å jag tycker fortfarande vi å barnen ska ha en rejäl pysseldag snart :-)

Svar: vad roligt att du läser bloggen. :D japp det tycker jag med pyssel och bakdag :D vore superkul ju :D man kanske kunde ses på kalmar lekland först å sen ta nått gott med barnen och sen dra hem till er och pyssla och baka???? kram
pieps

2013-08-15 @ 12:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0