3 dagar kvar.

Då är nedräkningen igång på riktigt. Bara tre dagar kvar. En med Martina och en med Carina. 
Gud vad jag kommer sakna dessa två. Men vi måste passa på att träffas massa ändå sen. 
 
Måste också säga att jag har ju mått superbra under min graviditet. Men nu börjar det komma att jag har svinont i revbenen. Inte alls kul faktiskt. Men jag njuter ändå. Nora sparkar för fullt morgon och kväll medans hon annars är rätt så stilla. Jättemysigt tycker jag. Linus och Ola har också redan skruvat ihopsängen vilket känns skönt. Nu är nästan allt klart inför att vår lilla skatt ska komma. Men jag är så himla nervös. Riktigt riktigt nervös kan jag säga. 
Kommer jag liksom klara av att bli mamma? Kommer jag kunna ta hand om en liten liten bebis? Jag vill ju att Nora ska kunna tycka att jag är världens bästa mamma. Precis som jag tycker min mamma är världens bästa. 
Så usch vad nervös jag är. Så på ett vis får hon gärna komma nu med en gång, medans en annan del av mig tycker hon kan vänta till jag är helt redo. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0