jobbarhelg.

jaha då vare dags för jobb både denna o nästa helg. men nästa söndag skall iaf jag ut med tjejerna. på söndag så de ska bli kul faktiskt. har planerat detta fan i säkert en månad så de har jag sett fram emot länge. dessutom skall vi visa upp huset och det skall såklart också bli skoj :D
 
hittade en sjukt fin säng på nätet med alltså både ola o jag blev ju riktigt kära i den MEN den var för hög. vi har ju sängen mot fönster och då får inte gaveln vara för hög tyvärr var den extremt mycket för hög så nu får vi leta vidare.... :( fan jag vill verkligen vara igång med renoveringen av sovrummet NU och inte vänta drygt två månader men de får jag nog fan göra :P
 
ja ni sen vet i fan vad jag har mer o berätta egentligen..... egentligen ingenting kan man väl säga rakt ut de har liksom inte hänt mycket. var i kalmar förra helgen och hur stora e oddsen men vi träffade på annette m familj där och de va riktigt trevligt. synd bara att ngelica inte var med.... :( saknar henne!!!!
 
hm nåja. snart e jobbarhelgen gjord känns de som.... o d e ju alltid skönt men jobbar måndag med sen e jag ledig tis och ons. får se vad vi kan tänkas hitta på då.....
 
jag undrar dock om någon kan känna sig villig o sitta barnvakt ett par timmar på tisdagen trodde ju mitt nöt att barnen var i skolan men de har ju lov. o skulle behöva komma in till västervik på tisdag men barnen kan inte följa med.... =(
 
jaha nehe nu ska jag göra mig i ordning för jobbet o sen dra..... :P

Kommentarer
Postat av: Angelica

saknar dig med massor.... Var ju uppe i helgen, men då jobbade du så det var lite synd.
Men kolla upp hur du jobbar i Mars så kommer jag och hälsar på... både er och sen måste vi fixa spelkvällen,de pratades om de i helgen är jag var uppe med!!
Kan kanske komma upp någon vardag med annars, men de är kanske svårare för er med!!
Kramizz

2013-02-18 @ 23:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0