gott nytt år.

kanske lite sent att säga men vad fan bättre sent än aldrig.
 
här har vi iaf renoverat för fullt i år och här ser ni gången från innan till efter.
http://dayviews.com/saltapinnen/2013/1/12/
 
nu ser jag fram emot badrummet och sovrummet. ska bli sjukt spännande att se hur de ska gå till. och hur det ska bli. längtar sjukt mycket till badrummet och sovrummet e klart. :D sen ee bara hallen kvar däruppe :D kolla gärna bilderna och kommentera dom också.
 
har annars inte mkt att berätta. har liksom renoverat och jobbat, nyår var bra., vi var trötta innan barnen men vi hade iaf smällt korken med barnen och spelat och tagit det lungt. inte ett dugg bakis har jag vart i år. :P skönt de med faktiskt.
 
för övrigt ser jag fram emot torsdag då jag ska byta bil ÄNTLIGEN en bil med dragkrok. :D :D en GOLF!!!! <3<3
 
nästa helg ser jag också fram emot för då ska vi fira angelica. :D <3 hum har inte kommit på nått å ge än. ville ju så gärna baka en tårta men nu gör hon de själv så de känns ju lite onödigt o göra en till :P

Kommentarer
Postat av: Angelica

Blir så himla fint allt med renoveringen, trodde int Ola var så händig som han verkar vara, det har han dolt väl.... *ler*
Förstår att du längtar mycket efter hur de ska bli när allt är klart...
Jaha,så du ska byta bil, då kommer jag inte känna igen den i början...vad blir det för färg??
Jag ser också fram emot nästa helg och hoppas det blir riktigt bra, är bara orolig för vissa saker, men de vet du också... inget jag skriver om här...
MEGA KRAM

Svar: jo då ola är jätteduktig. sen har vi ju faktiskt fått lite hjälp av bo med men de blir mindre o mindre för varje rum vi gör. så det är skönt hallen kanske vi kan fixa helt utan bos hjälp hahahahaha :P sen är jag stolt att även jag gör så mkt som jag gör.... :D trodde jag inte om mig själv. men har inte tålamod till att vänta på att ola gör de själv o då hjälper jag gärna till :D så gåre lite fortare... men ola gör ju mkt under tiden jag e på jobbet :D jo då men gumman allt kommer bli jättebra. jag hoppas du får en jättebra dag då iaf o jag ska komma på nått som du skall få undra bara vad liksom :P
KRAMAR i mängder.
pieps

2013-01-12 @ 22:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0