sjuk.

NEJ!!!!!! jag känner mig verklgen nte kry. dock lite bättre dag än gårkväll... men att man jobbar en delad tur gör ju itne saken bra precs =(
känns som 40 grader feber. men termometern vsar 36,9.... ibland känns de som -20  kroppen men termometern visar fortfarnde bara 36,9. s jag antar att jag itne har feber. dessutom har jag sjukt ont  koppen och speciellt mina öron gör superont =(
halsen svder o jag får käka halstabletter..... snuvg  näsan.... alltså andra skulle säkert kalla de för en vanlig jävla förkylning men jag kallar de att ligga infördöden typ. dock var älsklingen så snäll går o tog hand om mig. kokade te och gav mg varma strumpor och pysslade om mg. SKÖNT. jag har trots allt en fantastsk man :D
 
tttade också på famljen annorlunda.... ska försöka komma hog de nu varje måndag klockan åtta. de va ju svnkul :D :D :D :D :D
 
nehe nu skall jag tll jobbet. mitt motto. två panodl halstabletter o ett leende o allt funkar som vanligt... .:P

Kommentarer
Postat av: Rebecca

De där delade turerna borde inte få finnas..

TACK så mycket. Vad glad jag blir! :')

2013-02-12 @ 17:55:44
URL: http://solomag.se/alltutom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0