bakat.

jaha nu har jag rknat på den där förgrynmmade tvttstugan och med tanke på att jag snart ska gå ner i tid på jobbet och det då kommer bli lite mindre inkomst så får den nog vänta..... men dryg 5000 kan mn göra i ordning den... och det vore ju för jvla bra egentligen :D vore skönt o ha en fin och ljus och snygg tvättstuga. men en sak i taget. badrumm,et först nu :D sen får vi se hur de förtsätter :D jag tror nog att det kommer bli skitbra det med till slut :D
 
jaha då har de gått en hel vecka på min semester o de känns som om de har gått två....
vi har liksom hunnit med en hel del och idag e planen att jag ska beställa lite jord.... ca 10 kubik och det är vl lite det som gör att tvättstugan får vänta också. trädgården måste göras i ordning..... det är en himla massa måsten just nu..... men det reder sig...
har också hunnit med att slänga massa skrp umgås med min älskade familj och hittat på massa saker och jag har dessutom bakat en tårta till en vän som skall flytta till hus.... vi har vart ivg och badat och vart i rätten och bara njutit GUD SÅ SKÖNT MED SEMESTER!
 
 
jaha sen vet jag inte hur de går med barneriet heller..... haft himla ont i magen både igår och idag så de har vart jobbigt.... annars ere la oförändrat men snart inom 7-10 dagar borde iaf min mens dyka upp.... så vi får se.,... den kanske e sen som vanligt. men denna gången skall jag ICKE bygga upp så höga förväntningar.... blir så fruktansvrt ledsen varje gånge. dock r de ju så om man e rlig går ju känslorna ej att håll undan och hålla ute... annars man kommer ju hur eller hur ha hoppet i sig att det ntligen har tagit sig.....
 
nu har jag också kommit på hur vi löser planlösningen till barnrumm som kommer behövas fler av frågan e om min kära sambo e villig att gå med på detta :D men den ungen kommer bli lycklig som drar den lotten :D hoppas hoppas men d e ju nte än iaf..... det blir la nr jim e ca 15 och ungen e ca 2 eller 3 :P :D SPÄNNANDE!!!!
 
nåja nu ska jag vänta in min sambo som är o kör halkbanan och nder tiden ska jag leka lite med barnen.... e lite  twist med mig sjlv om d e shortsvder eller långbyxevväder idag.... :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0