gyn...

jaha då ringde jag till gyn idag då mensen var så himla kortvarig... hon talade om för mig att ibland kan man ha en liten blödning när ägget sätter fast sig. har aldrig hört talas om detta innan men visst får man lite hopp trots allt. så nu skulle jag ta ett gravtest och sedan om de visar minus så skulle jag vänta in min mens och börja med en ny kur med tabletter...
 
om de visade plus skulle jag hoppa högt :P det sa inte hon men de kommer jag mog göra iaf.
 
känner inte egentligen att jag mår kasst på något vis men visst man kan ju vara gravid utan att märka nått... och om jag vore gravid så skulle de ju vara kanske vecka 2 eller tre å då märker man la inget än iaf.... men nu ere bara till o se när jag tar gravtestet typ torsdag kanske o ser vad det visar. :D
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

hejsan går du med på hormon tabletter?

jag gjorde det med när jag fick min ängel fast gick på hormon tabletter sen fick jag gå över till hormon sprutor.. har du hållt på länge ? hoppas det tar sig :D:D ha det så bra!

Svar: ja jag håller på att ta pergotime. har kört med dessa nu i en omgång och väntar nu på mensen som sagt var. den kom ju baralite grann i torsdags och sen försvann den igen i fredags. så nu ska jag vänta på mensen så den kommer ordentligt o sen ska jag ta en ny kur med tabletter om nu inte stickan visar plus imorgon.
hur länge kämpade du till du blev gravid?

ha de gott
pieps

2013-07-16 @ 13:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0